Startseite
  Archiv
  Meine Weltreise
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Links
   Obersee live Cam
   Regi on tour
   Claudia
   Lukas' Blog
   Yvans Blog
   Marc
   pipdip

http://myblog.de/ontheroad

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
Gästebuch

Name
Email
Website


Werbung


fm
( -/- )
23.6.08 10:43
und wie isch es denn im Touriland Schwiiz? Gibt's au irgendwelchi interessanti Sache zum aaluege oder öppe numme Holländerparties?



Yvonne
( -/- )
16.5.08 19:53
Do cha me jo nur hoffe, dass es dir bald wieder besser goht und du no e paar schöni Dääg in Bangkok chasch erläbe. Gniess die räschtlichi Zyt no in volle Züg!
Yvonne
PS Au bi öis rägnets wieder einisch.



Lisa
( -/- )
16.5.08 11:23
Hey Siedlers...
wenn ich euch waer wuerd ich das letzte Wucheend, bevor ich hei chum nomol nutze und euri Siedlertechnik uf Vordermann z bringe...denn bald bruched ihr alli eueri Tricks zum choenne mithalte :-)
Freu mi euch alli wieder z gseh...



Steffi
( -/- )
1.5.08 12:58
Hoi Lisa-reisefüdli! cool, bi au wieder mol uf dinere tolle site glandet! super, all dini brichtli. und erst rächt dini föteli... wirdi grad nidisch...!
ich freu mich mega uf dini rückkehr! und bis denn wünsch ich dir no ganz e gueti ziit, gniess es in volle züg! und bring chli strand und so mit!!! ;-)
bis denn, gros bisous steffi.



Lisa-the Siedlerqueen :-)
( -/- )
30.4.08 02:11
ohhh jetzt aber...
chum schriebt meh dass meh hei chunt und d Luet kenne eim wieder :-)
hmm Baerbel...ich weiss noni so genau mit wem ich spiel...ich verrot doch mini Taktik nid jetzt scho...so viel isch gseit, ihr werded kei Chance ha!!!! :-)



Barbara
( -/- )
29.4.08 23:09
Hoi Lisel :-)
Jupiiii, es got nümi lang & dLisa chunt wieder zrug :-) Denn müen mir unbedingt gli wieder Siedlerä. Lisa, spielsch denn mit mir :-))) ? Bin nämli rächt guet worde, doch zum viel üebä bini nid so drzuecho, die anderä hän mi im Stich glo.
Liebi Grüess us dr Traum-WG, die isch immer no glich bliebe :-) dSarah het mi nid im Stich gloh, sGündülü hebt zämme : )



Sarah
( -/- )
29.4.08 22:50
bi grad erstunt was mi itrag usglöst het, familie marti isch am ball! das mit em gländspiel würd mi also interessiere, isch die version au als nachtgländspiel möglich?
liebi grüess us dr traum-wg...
Sarah & Barbara



Amanda
( Email )
29.4.08 11:27
Falls ihr denn zum Siedlere am Tisch kei Luscht me hend, es git jetzt also au es Siedler-Gländspiel!!!!!



fm
( -/- )
29.4.08 09:07
Aha, d'Siidlergruppe existiert no! Denn sött si stark träniere, dass ab em 21. Mai d'Gwünnchance reell sind. Grüess an Lisa und sini Fääns.
fm



Lisa
( -/- )
29.4.08 07:49
Hoi Sarah...
ich hoff das aenderet sich ganz schnell wieder, wenn ich denn zrugg bin. Freu mich naemlich scho euch bim Siedlere so nach Strich und Fade abezloh :-)

Griessli us Darwin



Sarah
( -/- )
28.4.08 20:32
hoi lisesli

bald goht dis reisli verbi und du dörfsch wieder in d'schwiz zrug cho. Ich muess säge, dass es do in dr schwiz siedlermässig chli lahm zue und här goht. weiss gar nümme wenn mir s'letschte mol g'spielt händ!! drum freu ich mi uf dini rückkehr und hoff, dass denn au s'siedlersäbe wieder en ufschwung erläbt no ganz en guete räschte!!!



Amanda
( Email )
26.4.08 14:47
Hey, bin ich eigentlich no die einzig wo no in das scho bald verwaiste Gästebuech schriibt? die neue Föteli uf em facebook sind jo scho gemein verlockend!!!! Aber au dini Ferietäg sind zellt!!!! I freu mi uf dis Heimcho, muess bis denn aber no einiges ruume ! Gniess es no....



Amanda
( Email )
18.4.08 12:23
Hoi du, bi mir funktioniert din Blog



Lisa
( -/- )
9.4.08 10:25
hihi...
jaja ich bin ja schliesslich im Moment auch im Winter...die frieren hier alle, jedoch ist es waermer als in einem guten Sommer in der Schweiz!!!
Ich hoffe einfach, dass wenn ich dann wieder in der Schweiz landen werde, den Winter nicht auch nochmals miterleben muss :-)

Ps: viel Spass bei der spanenden und abwechslungsreichen Arbeit!



fm
( -/- )
7.4.08 10:03
Was soll man da noch zufügen - Paradies ist halt eben in Australien. Hier, nach einer dunklen Nacht - die Schildkröten wieder eingegraben und kältestarr - erwachen wir bei wirklich klarem blauem Himmel und .... weissen Gärten und Dächern. Für alle, die in Australien nicht arbeiten müssen: nach der Honigschnitte und herrrlich duftendem Kaffee fängt draussen das immer wieder spannende Eiskratzen an (für Lehrerinnen: das ist ein Morgenritual mit einem Plasticschaber, mit welchem man das Eis von den Autoscheiben kratzt. Nur so kommt man dann schnell genug an die interessante Arbeit).
fm



Lisa
( -/- )
4.4.08 11:54
heyeyeyey...

ich han doch denkt das glaubt mir eh niemer :-)
Naja, es goht also doch no es paar Daeg meh bis ich denn heime flieg!!!



fm
( -/- )
2.4.08 13:18
April - April - April
do sind fascht alli iine gheit!!!!
fm



Lisa from Down Under
( -/- )
30.3.08 11:16
jae die fliessige Gaestebuechschrieber werde halt ab und zue belohnt...wenn scho niemer de Wettbewerb richtig beantwortet het!
jojo das wirkt sich halt denn fruehner oder spoeter uf Mitbringsel us...:-)



fm
( -/- )
22.3.08 17:43
Juhui - Siiger!!- Danke für de Priis - Strandsicht garantiert.
I der Schwiiz isch wissi Ostere. Dennoch ein guete bim Sydney-Osterhaas.
fm



amanda
( Email )
14.3.08 20:22
hoi ihr zwei!
chönnted ihr nid per express es paar grad wärmi zu üs schicke, oder gnauer an d'atlantikküschte vo frankriich? do wirds nämlich luut prognose immer chälter und mir wend doch go velofahre negscht wuche!!!!!!!!



 [eine Seite weiter]





Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung